Nog 2 nachtjes - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Gea Dijk - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Gea Dijk - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes

Blijf op de hoogte en volg Gea

14 April 2015 | Nederland, Bodegraven

De koffers staan klaar. Kapper is geweest, paspoorten liggen klaar. ik geloof niet dat ik nog wat vergeten ben. We hebben de telefoonnummers van Bert ontvangen. Ik ben er klaar voor. Onder de zonnebank een beetje voor gekleurd en dan hier morgen ook al 22 graden, das een goede voorbereiding.
Oef, wat heb ik er een zin in zeg.

  • 14 April 2015 - 20:36

    Jolanda:

    wens jullie heel veel plezier

  • 14 April 2015 - 20:42

    Piet:

    Een goede reis. Geniet ervan.

  • 14 April 2015 - 21:41

    Liesbeth:

    Hey,

    Je gaat dus al bijna! Ga er lekker van genieten!!

    Groetjes, Liesbeth

  • 14 April 2015 - 21:48

    Rob Van Der Moolen:

    Hallo Gea en Henk.
    Dus opnieuw naar Suriname. Ik wens jullie een goede reis en goed verblijf.

  • 14 April 2015 - 22:49

    Mariette :

    Het is jullie gegund. Een hele fijne tijd met elkaar.
    Ga er lekker van genieten

  • 15 April 2015 - 22:03

    Miranda:

    Veel plezier en een mooie tijd saampjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bodegraven

Gea

Hallo, ik ben Gea van Dijk en ik zal jullie via deze site op de hoogte houden van onze belevenissen tijdens de werkreis in april a.s.

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 4535

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 26 April 2015

werkreis Suriname 2015

Landen bezocht: