Dinsdag 21-4 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Gea Dijk - WaarBenJij.nu Dinsdag 21-4 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Gea Dijk - WaarBenJij.nu

Dinsdag 21-4

Door: Gea

Blijf op de hoogte en volg Gea

22 April 2015 | Suriname, Paramaribo

Oké, ff focussen, verslag schrijven. Ik ben echt heul moe, heb zere arm van het schilderen boven mijn hoofd. Vandaag hebben Rieneke en ik een hek geschilderd bij Mariahoeve. Het hek moest paars en ook 2 deurposten. Verder zijn er 2 douche cabines waarvan de bovenste gedeeltes nog grijze kale metselatenen zijn en die wilde Nesta wil geschilderd hebben. Dat was echt super warm. Een klein hokje, op een kruk om bovenin te schilderen, we hebben ons de tandjes staan zweten. Tussen de middag aten we rijst met bruine bonen en worst. Ik moet zeggen dat ik verder eigenlijk niet zoveel meer te vertellen heb omdat de dag geen nieuwe dingen bracht behalve wat hier boven staat. We gaan morgen wel iets rustiger aan doen want we merken wel heel goed dat we geen 25 meer zijn. We zullen morgen nog wel een grote emmer acril latex gaan halen omdat Nesta nog een muur wel graag gewit zou willen hebben maar het geld voor een emmer verf ontbreekt. Werk genoeg dus nog.
O ja, wel een leuk dingetje, vanmiddag zaten we na het eten nog even aan tafel en toen zagen een heule dikke pad zitten. Rieneke heeft er een foto van gemaakt en die komt zo nog in het verslag. Vanavond in Paramaribo eerst gedoucht en gerelaxt en nu zijn Bert en Frans Hendik rotti halen. Ik denk dat Rieneke en ik na het eten niet zo lang meer zullen wachten met naar bed gaan. Wat de mannen doen moeten ze zelf maar zien maar genoeg ik genoeg, zeg ik altijd maar. Op is op en klaar is klaar

  • 22 April 2015 - 03:58

    Nel:

    Ik heb wel respect voor jullie hoor in die warmte. Jullie hebben veel gedaan. Slaap lekker en rust goed uit !!! X

  • 22 April 2015 - 08:39

    Danielle:

    Ooooh, die Hollanders he, harde werkers zijn het!!!
    Maar in die (vochtige) hitte is het echt afzien!! Rustig aan hoor dames (en heren natuurlijk).
    Voor vandaag ook weer veel plezier en succes toegewenst. Ik hoorde op de achtergrond een hoop gezelligheid gisteravond, haha. Ben nog steeds VET jaloers natuurlijk....
    Liefs!

  • 22 April 2015 - 19:22

    Erika:

    Leuk om jullie te volgen hier in Ter Aar
    fijne tijd nog daar. Gr Jan en Erika

  • 22 April 2015 - 21:23

    Wilko En Anneloes:

    Respect voor wat jullie doen! Wat een belevenis. Veel plezier en succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Gea

Hallo, ik ben Gea van Dijk en ik zal jullie via deze site op de hoogte houden van onze belevenissen tijdens de werkreis in april a.s.

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 4536

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 26 April 2015

werkreis Suriname 2015

Landen bezocht: