Zaterdag 25-4 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Gea Dijk - WaarBenJij.nu Zaterdag 25-4 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Gea Dijk - WaarBenJij.nu

Zaterdag 25-4

Door: Gea

Blijf op de hoogte en volg Gea

25 April 2015 | Suriname, Paramaribo

Nou, dat was dan het laatste nachtje in Su, zoals ze dat hier noemen. Lastig om afscheid te nemen. De mannen bij Klaske hebben zoveel geleerd ban de levenswijze van Klaske en Ryan. Ze leven en ademen de Heer. Alles wat zij doen vind zijn oorsprong in Hem. Wat een geweldig stel mensen is dat. Overigens kregen de mannen allaal een hangmat vergezeld van de boodschap; dit is niet omdat we ons verplicht voelen maar dit is een gift uit liefde.

Bij Mariahoeve viel het afscheid ook miet mee. Nesta hebben we niet eens persoonlijk gedag kunnen zeggen omdat zij bij Pam in het ziekenhuis verbleef. Ze heeft daar ook geslapen, pp een ligstoel bij Pam op de kamer. Daar moet dan ook nog voor betaald worden. Voor ons onvoorstelbaar maar hier normaal.

Wij gaan ons nu voorbereiden op de terugreis. Koffers pakken en wegen, souvenirs kopen, laatste maaltijden hier en om 1 uur richting luchthaven. Vanavond om 10 voor 6, plaatselijke tijd hopen wete vertrekken, als alles volgens plan verloopt. Wel weer heerlijk om morgen al onze kinderen weer te zien.

We gaan nu douchen en aankleden zodat we na het ontbijt de stad in kunnen.
Dikke brassa en tot snel.

O jee, ik heb mij vhergist, whij gaan pas om twhee uur naar Zanderij. Sorry. Neem mij niet qualijk.

• 25 April 2015 - 13:54

Danielle:

Hoi lieve mensen,
    We hopen jullie morgen allemaal te mogen verwelkomen op Schiphol.
    Heerlijk om naar uit te kijken!!!
    Veilige en plezierige vlucht toegewenst!
    Veel liefs,
    Danielle

• 25 April 2015 - 15:26

Rob:

Het leest weer als een geweldig avontuur. Hard gewerkt allemaal. Ik wens juliie een goede terugreis.

• 25 April 2015 - 17:43

Rineke:

Ik wens jullie allemaal een hele goede terugreis! En we zien jullie morgen.
    Liefs Roen en Rien